شناسهٔ خبر: 66686825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شافعی: فارغ از رنگ دوست دارم شایسه‌ترین تیم قهرمان شود/ مثل یک هوادار به جای حواشی تیمم را حمایت می‌کنم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به قهرمانی سرخپوشان امیدوار هستم و دوست دارم مقابل مس در تهران قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

صاحب‌خبر -

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی متوسط را به نمایش گذاشت و با توجه به اشتباهات مدافعان هوادار توانستند از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کنند و به گل برسند. خط دفاع پرسپولیس در نیمه اول تمرکز نداشت و در چند صحنه بازیکنان هوادار تا مرز فروپاشی دروازه پیش رفتند.

وی ادامه داد: اگر بیرانوند نبود شاید باز هم به سرنوشت بازی با آلومینیوم دچار می‌شدیم. خط هافبک پرسپولیس به خوبی توپ را در زمین به گردش در می‌آورد و روی چند حرکت خوب دفاع هوادار را به هم ریخت. آل‌کثیر در این بازی خوب کار کرد و ۲ گل به ثمر رساند و می‌توانست روی یک صحنه و تک به تکی که با حقیقی داشت ضربه چیپ خود را دقیق‌تر بزند . هت‌تریک کند. در کل بازیکنان عملکردشان متوسط بود و باید برای ۳ بازی آینده از این بهتر عمل کنند.

*اوسمار پرسپولیس را وارد یک سبک جدید کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد اوسمار، تصریح کرد: پرسپولیس بعد از رفتن گل‌محمدی ابتدا با یک بحران رو به رو شد و اوسمار نتایج لازم را نگرفت و بسیاری از هواداران از او ناامید شدند، اما هفته به هفته سبک خودش را پیدا کرد. اوسمار با جذب ۲ بازیکن خارجی (اورونوف و کریم) تیم را وارد یک سبک جدید کرد و اگر منصفانه بگوییم عملکرد خوبی نشان داد، اما باید همچنان از همکارانش در کادرفنی بیشترین بهره را بگیرد و تصمیماتش را به تنهایی عملی نکند. از نظر من او اگر خوش شانس باشد و استقلال امتیاز از دست بدهد می‌تواند یک قهرمانی را به دست بیاورد.

*هر تیمی نمی‌تواند در آزادی مقابل پرسپولیس قد علم کند

شافعی با بیان اینکه استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس دست به آب و آتش خواهد زد، عنوان کرد: استقلال خوزستان دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و مقابل پرسپولیس ریسک خواهد کرد. برد هر تیم می‌تواند بالا و پایین جدول را تغییر دهد، چرا که از آن سو هم استقلال با نساجی رقابت می‌کند و جنگ بالا و پایین جدول در هفته آینده دیدنی خواهد بود. قرمزپوشان همیشه در آزادی دست بالاتر را داشته‌اند و هر تیمی نمی‌تواند مقابل آن‌ها قد علم کند. اوسمار در این ۳ بازی باقی مانده باید باتجربه عمل کند و این را بداند که ۵۰ درصد سرنوشت قهرمانی به نوع تفرات او بستگی خواهد داشت. من به قهرمانی سرخپوشان امیدوار هستم و دوست دارم مقابل مس در تهران قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

*باید داوران با دقت تمام بازی‌های لیگ را قضاوت کنند

وی در پایان درخصوص داوری ۳ بازی باقی مانده لیگ، خاطرنشان کرد: باید داوران با دقت تمام بازی‌های لیگ را قضاوت کنند و این را بدانند که یک سوت اشتباه آن‌ها باعث سقوط یک تیم ریشه دار خواهد شد. استقلال و پرسپولیس شرایط حساسی را در بالای جدول دارند و باید مراقب حواشی و اتفاقات داوری باشند. فارغ از رنگ‌ها دوست دارم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود. مثل یک هوادار به جای پرداختن به حواشی تیمم را تا لحظه آخر حمایت می‌کنم تا ان‌شاءالله یک افتخار دیگر به تالار پرسپولیس اضافه شود.

انتهای پیام/

نظر شما