شناسهٔ خبر: 66686236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان:

بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی اهتمام جدی داشته باشند

زنجان-استاندار زنجان،گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند و باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، گفت:سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی بوده که در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد تعیین شده است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی ها ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان زنجان ساخته و نوسازی خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

استاندار زنجان گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند و باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.

افشارچی تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، مدت زمان تشکیل پرونده برای تسهیلات و پرداخت آن توسط بانکها را ارائه دهد و به صورت خیلی دقیق و شفاف پرداخت تسهیلات توسط بانکها را استخراج کند.

وی گفت: عملکرد و فعالیت بانک‌ها باید به خوبی سنجیده شود چون بخشی از کار برعهده بانک‌هاست و باید با متقاضیان مسکن ملی همراهی لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن را به صورت ویژه پیگیری کند و مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: باید مشکل متقاضیان را در خصوص تأمین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن برطرف کرد و فرآیند تحویل زمین به متقاضیان به صورت ویژه و قطعی زمان بندی شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: تا چند ماه آینده باید واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به میزان قابل توجهی به متقاضیان واگذار شود و فرآیند زمان بندی تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اعلام شود.

نظر شما