شناسهٔ خبر: 66686054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

روابط عمومی ها سربازان اصلی جهاد تبیین هستند

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی ها سربازان اصلی جهاد تبیین هستند،گفت: گستردگی فعالیت های روابط عمومی فراتر از نام و ماهیت آن است. مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی ها سربازان اصلی جهاد تبیین هستند،گفت: گستردگی فعالیت های روابط عمومی فراتر از نام و ماهیت آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام؛ روح اله نوریان در مراسم تجلیل از مجموعه روابط عمومی این پالایشگاه بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به اینکه روابط عمومی به نوعی صاحب و سخنگوی شرکت است، افزود: جایگاه روابط عمومی در این پالایشگاه نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌ رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند.
وی با بیان اینکه وظایف روابط عمومی در این شرکت گسترده و دشوار است، اظهار داشت: روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام در زمینه های مختلف از جمله ثبت تصاویر، تهیه خبر و گزارش، پاسخگویی به اصحاب رسانه و مطبوعات، مسئولیت های اجتماعی، برگزاری اردوهای راهیاران پیشرفت، اقدامات فرهنگی و خدمت به زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، برگزاری برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده‌های آنان، نمایشگاه، مراسمات مختلف و غیره  نقش اساسی ایفا می کند.
نوریان با اشاره به اینکه کار در روابط عمومی‌ ها حساس و تأثیرگذار است و افرادی که در این مسیر قدم می‌گذارند باید با بهره گیری از دانش و فنون روز حرکت کنند، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند و در ایجاد ارتباط موثر مردم و دستگاه ها نقش اساسی دارد که خوشبختانه در این محیط صنعتی، روابط عمومی با تمام توان برای تحقق این موضوع تلاش می کند.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه روابط عمومی این شرکت یکی از واحدهای پرتلاش این شرکت است، گفت: مجموعه روابط عمومی می بایست با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه حسن اعتماد دنبال کند تا خروجی آن برای جامعه هدف قابل لمس باشد.
نوریان با بیان اینکه روابط عمومی و ارتباطات یک دانش، مهارت و هنر است، افزود: با گسترش روزافزون ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی و نقش آن در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی؛ امروزه روش‌ های سنتی پاسخگو نیست و باید روابط عمومی ها با استفاده از نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتماد بخشی، مشارکت‌ آفرینی و آگاه‌سازی گام بردارند.

انتهای پیام

نظر شما