شناسهٔ خبر: 66685858 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آمادگی ۱۸ هزار خانه بهداشت در سراسر کشور برای راه اندازی کتاب و کتاب خوانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید هشتمین روز از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید هشتمین روز از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،  بهرام عین اللهی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در  بازدید 3 ساعته از غرفه های انتشارات انقلاب اسلامی، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره)، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، انتشارات صدا و سیما (سروش)، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، موسسه انتشاراتی صهبا، انتشارات پزشکی ابن سینا، انتشارات اندیشه رفیع دانشگاه علوم پزشکی مشهد و غرفه کتاب فلسطین درسی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران  دیدن کرد و در جریان شماره های جدید این انتشارات قرار گرفت.

 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید  از آمادگی 18 هزار خانه بهداشت در سراسر کشور برای راه اندازی کتاب و کتاب خوانی خبر داد.
 
 عین اللهی گفت: با توجه به گستردگی خانه های بهداشت در مناطق دور افتاده و محروم کشور می توان با راه اندازی کتاب و کتابخوانی در این شبکه ها، جدیدترین و به روزترین تالیفات را به‌دست مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط کشور رساند.
 سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود. 
 
در نمایشگاه امسال صدها ناشر عمومی، آموزشی، دینی، خارجی، کودک و نوجوان و دانشگاهی حضور دارند.
انتهای پیام/

نظر شما