شناسهٔ خبر: 66684619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مورایس: کسی نیستم که به انتقام فکر کنم!/ با ایشان ملاقات داشته‌ام اما باید...

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: صحبت‌های من، همیشه درباره اتحاد است باید هواداران، باشگاه و بازیکنان همین در یک مسیر باشند، از پس مشکلات بربیاید و فصل را به خوبی تمام کنیم.

صاحب‌خبر -

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان اظهار کرد: به هر حال این مسابقات، مسابقات جام حذفی است که فقط یک تیم از دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و مساوی قبول نیست. با تیم خوب ملوان بازی داریم، امیدوارم در این مسابقه خودمان باشیم و گل‌هایی که باید را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: با ایشان ملاقات داشته‌ام؛ از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنیم و باید شرایط را برای موفقیت ایشان و باشگاه آماده کنیم.

مورایس در ادامه در مورد بازی با ملوان و اتفاقات فصل گذشته و اینکه آیا به دنبال انتقام از ملوان به دلیل بازی فصل گذشته هستید یا خیر، گفت: کسی نیستم که در مورد انتقام فکر کنم، امیدوارم روز خوب ما باشد، از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: مصدوم و محروم نداریم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که شاهد گلزنی سپاهان روی ضربات ایستگاهی نیستیم و آیا دیگر در خصوص این نوع گل زدن، بازیکنان سپاهان تمرینی ندارند، گفت: شاید خطا یا ضربه ایستگاهی برای ما گرفته نمی‌شد و بچه‌ها به همین خاطر تمرین نکردند!

مورایس در پایان گفت: صحبت‌های پایانی من، همیشه درباره اتحاد است باید هواداران، باشگاه و بازیکنان همین در یک مسیر باشند، از پس مشکلات بربیاید و فصل را به خوبی تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اقدام هوشمندانه مربی اسپانیایی برای قهرمان شدن پرسپولیس +عکس

نظر شما