شناسهٔ خبر: 66684512 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مورایس: به فکر انتقام نیستم/ در این مسابقه باید خودمان باشیم

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با ملوان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ملوان می‌رود. ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: به هر حال جام حذفی است که فقط یک تیم از دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و مساوی قبول نیست. با تیم خوب ملوان بازی داریم، امیدوارم در این مسابقه خودمان باشیم و گل‌هایی که باید را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان بیان کرد: با ایشان ملاقات داشته‌ام؛ از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنیم و باید شرایط را برای موفقیت ایشان و باشگاه آماده کنیم.

مورایس در مورد شکست آن‌ها مقابل ملوان در لیگ پاسخ داد: کسی نیستم که در مورد انتقام فکر کنم، امیدوارم روز خوب ما باشد، از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی سپاهان در مورد عدم گلزنی سپاهان روی ضربات ایستگاهی توضیح داد: در خصوص این نوع گل زدن، بازشاید خطا یا ضربه ایستگاهی برای ما گرفته نمی‌شد و بچه‌ها به همین خاطر تمرین نکردند!

او در پایان گفت: صحبت‌های پایانی من، همیشه درباره اتحاد است باید هواداران، باشگاه و بازیکنان همین در یک مسیر باشند، از پس مشکلات بربیاید و فصل را به خوبی تمام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما