شناسهٔ خبر: 66684407 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید حاضران در نشست دمشق بر حمایت از مقاومت فلسطین

نمایندگان احزاب و تشکل‌های حامی آرمان و مقاومت فلسطین در نشست دمشق اعلام کردند: سرزمین فلسطین به دست شیرمردان مقاومت آزاد خواهد شد و زوال رژیم جعلی صهیونیستی حتمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ نمایندگان احزاب و تشکل‌های حامی آرمان و مقاومت فلسطین در دمشق پایتخت سوریه گردهم آمدند تا همزمان با روز نکبت، سالروز اشغال فلسطین به وسیله گروه‌های تروریستی صهیونیستی در ۱۵ ماه مه سال ۱۹۴۸ میلادی تاکید کنند، مقاومت حامی منافع مردم فلسطین است.

<div id="video-display-embed-code_11117358"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235265/11117358?width=600&height=350"></script></div>

سخنرانان در این مراسم اعلام کردند، سرزمین فلسطین از نهر الی بحر، به دست شیرمردان مقاومت آزاد خواهد شد و زوال رژیم جعلی صهیونیستی حتمی است.

آنان همچنین گفتند که امیدمان به نسل جوان است، طلایه داران جنگ آزادیبخش فلسطین، رزمندگان جان بر کف که در غزه حماسه آفریدند و نشان دادند که مردم فلسطین هرگز در برابر حشی گری دشمن تسلیم نمی‌شود.

خالد عبدالمجید سخنگوی ائتلاف گروه‌های مبارز فلسطینی که در این مراسم حضور داشت، گفت، امروز شرایط بسیار متفاوت است، استقامت قهرمانانه مردم فلسطین و حماسه دلاور مردان مقاومت نشان می‌دهد که صبح پیروزی نزدیک است، ما شاهد آخرین مرحله نبرد آزادسازی سرزمین فلسطین از جنگ صهیونیست‌ها هستیم.

۷۶ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد، و مردم با تکیه بر حمایت محور مقاومت، با اراده‌ای شکست ناپذیر در برابر محور شرارت غربی - صهیونیستی ایستاده اند و هرگز حاضر نیستند از سرزمین خود صرف نظر کنند.

اسماعیل السندوای نماینده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین گفت، دشمن صهیونیستی نقشه کوچاندن اهالی غزه را در سردارد، همانطوری که در هشت دهه پیش بالغ ۷۵۰ هزار فلسطین را آواره کرد، اما امروز مردم فلسطین در میدان تنها نیستند؛ با وجود جمهوری اسلامی ایران در راس محور مقاومت، دست برتر از آن ماست.

به گفته شرکت‌کنندگان در این مراسم، امروز رزمندگان مقاومت در فلسطین، موازنه قوا را تغییر دادند و در غزه نشان دادند که رژیم جعلی اسرائیل جایی در سرزمین تاریخی فلسطین ندارد.

 

نظر شما