شناسهٔ خبر: 66683537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت زمینه سازی برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار قم گفت: مشوق برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد یک ضرورت است و در این زمینه باید برنامه‌های ویژه تری داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

ضرورت زمینه سازی برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ضرورت مبارزه با مواد مخدر استان قم در چهار مرحله گفت: پیشگیری، کنترل، مبارزه و ریشه کنی چهار مرحله‌ای است که باید بر اساس آن عمل کرد و برای این مراحل باید برنامه داشته باشیم.

وی افزود: به جای بزرگ کردن زندان ها، باید اردوگاه‌ها و مراکز نگهداری و حوزه پیشگیری و کنترل را افزایش دهیم و مبارزه با مواد مخدر را درمراحل آخر انجام دهیم و بیشتر بر پیشگیری و کنترل اقدام شود.

سیدمحمدآقامیری با اشاره به اینکه مشوق برای اشتغال افراد رها شده از اعتیاد یک ضرورت است و در این زمینه باید برنامه‌های ویژه تری داشته باشیم گفت: در زمینه کشفیات درآمد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شده باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر در استان هزینه شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد‌مخدر کشور هم با تاکید بر اهمیت پیشگیری در زمینه مقابله با اعتیاد گفت: برای حوزه‌ پیشگیری آمادگی لازم وجود دارد تا برنامه‌های توجیهی و آموزشی لازم با دستگاه‌ها مختلف برگزار شود.

علیرضا کاظمی با بیان اینکه در زمینه تامین اعتبار لازم برای ایجاد زیررساخت اا در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در استان قم گفت: برای راه اندازی آزمایشگاه مواد مخدر پلیس در قم و خانه‌های نشاط در استان قم تامین اعتبار صورت خواهد گرفت.

نظر شما