شناسهٔ خبر: 66683100 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همسر شهید مدافع حرم: هنرمند از آسمان می گیرد و بر زمین می بخشد

همسر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در گلزار شهدای گرگان گفت: هنرمند از آسمانیان می گیرد و بر زمین می بخشد.  همسر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در گلزار شهدای گرگان گفت: هنرمند از آسمانیان می گیرد و بر زمین می بخشد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، پیام همسر شهید مدافع حرم در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار قرائت شد.

فاطمه حاجی عباسی همسر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی در آیین افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در گلزار شهدای گرگان گفت: هنرمند از آسمانیان می گیرد و بر زمین می بخشد.  پس سینه اش باید قابلیت نزول ملائکه ایی را داشته باشد که واسطه الهام هستند.

وی ادامه داد:  حقیقت هنر نوعی معرفت است که در حین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می شود و این کشف تجلی واحدی است که از یک سو در محتوا و از سوی دیگر در قالب هنر ظاهر می شود.

همسر شهید مهقانی خاطرنشان کرد:  مایه اصلی هنر نیز عشق و عرفان است،  هنر تجلی شیدایی است و شیدایی هر چه هست در عشق است، عشقی که نمونه ای از تجلی اش را می توان در هنر شهادت دید.

فاطمه حاجی عباسی افزود:  هنر بهشت است و نوحه انسان در فراق.  هنر زبان غربت بنی آدم است در فراق دار القرار و از همین روی همه با آن انس دارند چه در کلام جلوه کند چه در لحن و چه در نقش.

انتهای پیام/

نظر شما