شناسهٔ خبر: 66682967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسدی:

‌پتانسیل گردشگری مذهبی شیراز؛ منشأ تحول اقتصادی است

شهردار شیراز گفت: این شهر مانند مشهد مقدس از پتانسیل گردشگری مذهبی برخوردار است و استفاده مطلوب از این ویژگی باعث ایجاد تحول اقتصادی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

شهردار شیراز در مراسم رونمایی از سند راهبردی «شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار کرد: رونمایی از این سند یک نقطه عطف برای شیراز، استان فارس و کل کشور است. 

محمدحسن اسدی با بیان اینکه امروز آغاز یک راه بزرگ است، گفت: در این سند وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر و استان مشخص شده است و همه ما وظیفه داریم که به اهداف این سند جامه عمل بپوشانیم. 

او گفت: همانطور که همه شیراز را به‌عنوان قطب پزشکی و گردشگری می‌شناسند، امروز می‌توانیم آن را به‌عنوان یک قطب فرهنگی و مذهبی در ایران قرار بدهیم و روی آن تبلیغ کنیم. 

اسدی ادامه داد: آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز اخیرا اشاره کردند که شیراز باید عروس شهر‌های ایران شود، پس ما به عنوان مدیریت شهری و ۱۳ عضو شورای شهر باید تلاش کنیم که فرمایش ایشان و سند راهبردی را عملی کنیم. 

شهردار شیراز با اشاره به اینکه نقاط دیگر دنیا روی کمترین چیز‌هایی که در مقبولیتشان هم شک و تردید است، مانور می‌دهند و گردشگر جذب می‌کنند، گفت: شیراز با برخورداری از چند حرم مطهر، می‌تواند تحولی را در زندگی معنوی و حتی مادی مردم ایجاد کند. 

اسدی در پایان گفت: پتانسیل گردشگری مذهبی شیراز مانند مشهد می‌تواند منشأ تحولات اقتصادی باشد.

نظر شما