شناسهٔ خبر: 66682937 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اخوان المسلمین ادعای رویترز درباره قاچاق سلاح با کمک ایران را تکذیب کرد

خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که ایران با همکاری برخی گروه های اردنی به دنبال انتقال سلاح به این کشور بوده است.

صاحب‌خبر -

سخنگوی رسانه ای اخوان المسلمین اردن با رد ادعاهای خبرگزاری ‌رویترز مبنی بر قاچاق سلاح به اردن امنیت این کشور را از اصول ملی این جنبش خواند. 

معاذ الخوالدة سخنگوی جنبش اخوان المسلمین شاخه اردن خبر منتشر شده رویترز را مردود خوانده و تاکید کرد که اخبار منتشر شده برخلاف اصول حرفه‌ای خبری و به نقل از منابع مجهول الهویة بوده و هیچ تلاشی از سوی آن خبرگزاری برای تماس با رهبران جنبش جهت صحت سنجی ادعاهای مطرح شده صورت نگرفته است.

خوالدة تاکید کرده است که تغییری در سیاست این جنبش رخ نداده است و  امنیت و ثبات  اردن  از اصول اساسی این جنبش است و تغییری در آن رخ نداده است.

وی افزود که این جماعت در طول دهه ها تاریخ خود خلاف این را انجام نداده است.

الخوالده درج نامش در  چنین وقایعی که ربطی به این جماعت ندارد را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: انتشار این اخبار در این بازه زمانی با اهداف ناصوابی صورت گرفته است که به دنبال اختلاف افکنی بوده و امنیت و ثبات اردن را هدف قرار داده است.

خوالدة در ادامه گفت: در حالی که در باریکه غزه با یک نسل کشی با بیش از ۱۰۰ هزار شهید و زخمی روبرو هستیم و در ۷۵ امین سالگرد نکبت، وظیفه همگی آن است که به مسئله فلسطین بپردازیم و مقابله با تروریسم رژیم صهیونیستی را دستور کار قرار دهیم.

پیش از این خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که ایران با همکاری برخی گروه های اردنی به دنبال انتقال سلاح به این کشور بوده است.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما