شناسهٔ خبر: 66682771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روابط عمومی ها خدمات ادارات را به مردم تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر بیان خدمات ارائه شده از سوی روابط عمومی ادارات و ارگان ها برای مردم گفت: تبیین خدمات منجر به امیدآفرینی در جامعه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید حیدر عبدوس بزرگ مرد و شیرمردی از دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: گره گشایی و کار راه اندازی در احادیث نورانی اهل بیت عصمت و طهارت بسیار تکرار شده است که این گره گشایی در یک کلام یعنی خدمت رسانی به مردم می گنجد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: در روایتی از امام رضا(ع) آمده است اگر یک نفر یک گرفتاری از گرفتاری مؤمنی را رفع کند خداوند قلبش را در روز قیامت گشایش می دهد.

مطیعی عنوان کرد: روابط عمومی یک مهارت است و یک کار تخصصی است روابط عمومی . روابط عمومی پیشانی کار هر اداره و سازمان و ارگانی است.

وی بیان کرد: شفافیت در گزارش و گزارش دهی یکی از وظایف روابط عمومی هاست و به عبارتی باید گفت روابط عمومی ها کاری که در ادارات مختلف انجام می شود را برای مردم باید بیان کنند؛ چرا که همین امر منجر به امیدآفرینی در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ارتباط با رسانه از سوی روابط عمومی ادارات تأکید کرد و آن را مهم برشمرد.

مطیعی رسانه ارتباط دهنده بین مردم و مسئولان هستند، عنوان کرد: ارتباط بین رسانه و روابط عمومی ها باید منسجم باشد.

وی تأکید کرد: راست گویی در ارائه گزارش ها و به عبارتی رعایت اصل صداقت در بیان خدمات ارائه شده باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مدیران استان باید وعده ای به مردم بدهند که می توانند آن را انجام دهند بنابراین باید از وعده واهی دادن به مردم پرهیز شود.

مطیعی بیان کرد: مردم وقتشان عزیز است و باید حق آنها به درستی ادا شود؛ بنابراین مسئولی زمانی را برای دیدار و ملاقات به مردم می دهند باید بر اساس همان زمان و وقت تعیین شده عمل کنند و بدقولی نکنند.

وی اظهار کرد: فرآیند انجام کارها نباید طولانی شود و باید هر فردی در هر  جایگاهی در قبال خدمت رسانی به مردم وجدان کاری داشته باشد و کاری را می شود برای مثال در سه روز انجام داد نباید پروسه انجام آن طولانی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: جهاد فی سبیل الله که برای ما ترسیم شده است را باید در سرلوحه خود قرار دهیم و کارها باید جهادی انجام شوند همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند.

 

نظر شما