شناسهٔ خبر: 66682258 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

حمله قسام به نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

گردان‌ های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی شرق شهر جبالیا در شمال نوار غزه با گلوله ضدنفر «تی بی جی» هدف قرار دادند.

گروه دیگری از نیروهای ویژه صهیونیست نیز که تلاش داشتند به خانه‌ای در شرق اردوگاه جبالیا نفوذ کنند از سوی مبارزان قسام با بمب «شواظ» هدف قرار داده شده و از پای درآمدند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر جبالیا نیز از سوی گردان‌های قسام با خمپاره هدف قرار داده شد.

گردان‌های قسام دو تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در شرق جبالیا با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز از عملیات مشترک خود با گردان‌های «المجاهدین» و هدف قراردادن یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی با گلوله ضدزره در خیابان «ابو العیش» در اردوگاه جبالیا خبر داد.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس در عملیات مشترک با مبارزان تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از ساختمان‌های اردوگاه جبالیا سنگر گرفته بودند با موشک «۱۰۷» هدف قرار دادند.

گروه دیگری از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی که از ساختمانی در برابر دفتر آژانس آنروا در اردوگاه جبالیا بالا رفته بودند نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس با دو گلوله ضدنفر هدف قرار داده شدند.

علاوه بر این جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در ۳ مرحله از سوی گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

نظر شما