شناسهٔ خبر: 66681737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جهاد اسلامی: با گذشت ۷۶ سال، ملت فلسطین مقاوم ایستاده‌است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز «یوم النکبة» (اشغال فلسطین) بر تداوم مقاومت تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای تأکید کرد که طی ۷۶ سال گذشته باوجود اشغال فلسطین، کوچاندن اجباری فلسطینیان، جنایت‌ها و تحریف حقایق، اما ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه داد.

در این بیانیه آمده است: ما به همه دنیا اعلام می‌کنیم که پرچم ما نشکسته و اراده ما سست نشده است. ملت ما با تمام شجاعت و ثابت قدم به مقاومت ادامه می‌دهد.

جهاد اسلامی افزود: ملت ما با وجود چندین دهه ظلم و اشغالگری با پایداری خود نشان داد که راه ما هرگز متوقف نمی‌شود و ما به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

این جنبش همچنین تأکید کرد: هیچ کس اراده ما را نخواهد شکست و هویت ما را از بین نخواهد برد؛ پایداری ما طی ۷۶ سال نشان داد که ما به سرزمین خود پایبند و آماده جانفشانی هستیم. ملت فلسطین توانست رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی قرار دهد و ثابت کرد که این رژیم با کشتار و ریختن خون به حیات خود ادامه می‌دهد.

این جنبش همچنین همدستی رژیم‌های سازشکار عربی با رژیم اشغالگر را محکوم کرد و به همه حامیان ملت فلسطین به ویژه گروه‌های مقاومت و آزادگان جهان در پایتخت‌های همه کشور‌ها و دانشگاه‌ها درود فرستاد.

جهاد اسلامی تأکید کرد: سرکوبگری و ظلم هرگز ما را از ادامه مبارزه بازنخواهد داشت و ما به دستیابی به آزادی و عدالت برای ملت‌مان مصمم هستیم.

نظر شما