شناسهٔ خبر: 66681655 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

چراغ سینمای رباط‌ کریم روشن شد!

رباط کریم ذبیح الله اصغری؛ در مراسمی با شکوه، پرده از سینما فرهنگ رباط‌ کریم که پس از سال‌ها تعطیلی، دوباره احیا شده است، برداشته شد.

صاحب‌خبر -

رباط کریم-خبرنگار آفرینش
رباط کریم ذبیح الله اصغری؛ در مراسمی با شکوه، پرده از سینما فرهنگ رباط‌ کریم که پس از سال‌ها تعطیلی، دوباره احیا شده است، برداشته شد.
به گزارش خبرنگار ما، این سینما که در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های شهرداری رباط‌کریم و با به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات بازسازی و تجهیز شده، آماده پذیرایی از شهروندان و هنرمندان عزیز است.
دکتر احمدی، فرماندار رباط‌ کریم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی این سینما، گفت:احیای سینما فرهنگ، گامی مهم در راستای توسعه فرهنگی شهر و پاسخ به نیازهای اهالی هنر و مردم عزیز رباط‌ کریم است.
دکتر فروزانفر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنانی بر اهمیت سینما به عنوان ابزار فرهنگی تأکید کرد و اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این سینما، شاهد رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در رباط‌کریم باشیم.
شهردار رباط‌ کریم نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های همه کسانی که در بازسازی و تجهیز این سینما نقش داشتند، از مردم دعوت کرد تا با حضور در سینما فرهنگ، از تماشای فیلم و برنامه‌های فرهنگی لذت ببرند.
بازگشایی سینما فرهنگ رباط‌ کریم خبر خوشی برای اهالی این شهر است و امیدواریم که این اتفاق، سرآغازی برای رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان باشد.

نظر شما