شناسهٔ خبر: 66681478 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نهایی کردن سند اربعین در شورای معین ستاد راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور

در یازدهمین جلسه شورای معین ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی کردن سند اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

نهایی کردن سند اربعین در شورای معین ستاد راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر از حجت‌الاسلام پناهیان و گروه تدوین سند ملی اربعین گفت: مردم پایه بودن، مهم‌ترین جلوه اربعین است و یکی از اولویت‌هایی است که در استقرار نقش قرارگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی الگوسازی می‌کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: موضوع اربعین موضوعی فرادستگاهی است و سطر به سطر سند اربعین باید مبتنی بر منظومه امامین انقلاب به‌ ویژه مقام معظم رهبری تدوین شود.

حجت الاسلام پناهیان، دبیر میز اربعین، گفت: اربعین یکی از بهترین پایگاه‌هایی است که می‌تواند در جریان‌های فرهنگی کشور گره‌گشایی داشته باشد.

دبیر میز اربعین افزود: محتوای سند اربعین با یک بررسی جامع از سخنان امام و رهبری تهیه شده و تنها دو بخش راهبرد‌ها و اقدامات آن باقی‌مانده است و نیازمند نهایی سازی است.

پناهیان گفت: در موضوع تدوین سند ملی اربعین، توجه به مردم و حفظ آن و همچنین حضور پررنگ جوانان در مدیریت کردن این جریان فرهنگی مدنظر است.

نظر شما