شناسهٔ خبر: 66680663 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

یمن ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن یک ناوشکن آمریکایی و یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در یک عملیات نظامی ناوشکن آمریکایی (میسون) در دریای سرخ را با تعدادی موشک مناسب دریایی هدف قرار داد.

وی همچنین اعلام کرد: کشتی «Destiny» در عملیات مشترک نیروهای دریایی، موشکی و یگان پهپادی یمن در دریای سرخ هدف قرار گرفته شد.

یحیی سریع درباره چرایی انجام این عملیات نیز افزود: هدف قرار دادن کشتی Destiny پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین خاطرنشان کرد: به انجام عملیات نظامی در حمایت از ملت فلسطین ادامه می دهیم و تا زمانی که محاصره غزه برداشته و تجاوز به این باریکه متوقف نشود، عملیات ما نیز متوقف نخواهد شد.

گفتنی است؛ ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نظر شما