شناسهٔ خبر: 66680503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نخستین مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان

اصغر عبداللهی

بوکسور سبک وزن ایران با شکست دادن دومین حریف قزاق، مدال بزنر خود را قطعی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه تورنمنت بوکس قزاقستان، عصر امروز (چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز و نخستین مدال ایران را قطعی کند.

در مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که پیش از این برابر یرطوقان زینولیف از قزاقستان به برتری رسیده بود، به مصاف بختیار آناربایف قهرمان جوانان آسیا از قزاقستان رفت و با شکست دومین حریف قزاق، راهی مرحله بعد شد.

در حالی که راند نخست این مبارزه به سود نماینده میزبان تمام شد، در راندهای دوم و سوم اما بوکسور ایران موفق شد حریف خود را شکست داده و به برتری برسد تا با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌ آماده سازی خود برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی تایلند، در تورنمنت تدارکاتی قزاقستان حضور دارد.

علی حبیبی‌نژاد، میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری نیز دیگر بوکسورهای ایران در مسابقات جام «الوردا» آستانه هستند که در روزهای آینده به روی رینگ می‌روند.

هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات را فونتانا به عنوان سرمربی و فونتس به عنوان مربی، برعهده دارند که هر دو کوبایی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما