شناسهٔ خبر: 66679697 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از ظرفیت تسهیلات تبصره (۱۸) برای تحقق جهش تولید در استان ایلام استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در کارگروه تبصره (۱۸ ) خواستار استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره ( ۱۸)  برای افزایش جهش تولید در استان شد و گفت: بانک‌ها در زمان باقیمانده نسبت به جبران عقب افتادگی در جهت اعتبارات تبصره (۱۸) اقدام کنند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در کارگروه تبصره (۱۸ ) خواستار استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره ( ۱۸)  برای افزایش جهش تولید در استان شد و گفت: بانک‌ها در زمان باقیمانده نسبت به جبران عقب افتادگی در جهت اعتبارات تبصره (۱۸) اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، شهریار عباسی روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست کارگروه تبصره ۱۸ گفت افزود: در تخصیص اعتبارات در سال ۱۴۰۲ عملکرد سال گذشته مد نظر قرار خواهد گرفت و هر دستگاه و بانکی که پرداخت تسهیلات تبصره (۱۸) بیشتری داشته باشد سهمیه بیشتری در سال ۱۴۰۳ به خود اختصاص خواهند داد و دستگاه‌هایی که در سال ۱۴۰۲ نسبت جذب کمتری از تسهیلات را داشتند در سال جدید سهمیه کمتری به آنها اختصاص داده خواهد شد. 

وی با تقدیر از برخی بانک‌ها که همواره نسبت به جذب تسهیلات حتی بالاتر از سهمیه اقدام نمودند تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نسبت به جذب تسهیلات تبصره (۱۸) عقب افتادگی‌هایی دارند که می‌بایست در زمان باقیمانده نسبت به جبران آن اقدام نمایند.

دکتر شهریار عباسی در پایان از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها خواست نسبت به اعلام محدودیت‌هایی که برای پرداخت تسهیلات تبصره ( ۱۸) وجود دارد اقدام نموده تا از طریق مرکز نسبت به پیگیری آنها اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما