شناسهٔ خبر: 66679467 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران برگزار شد؛

تعرفه‌های پزشکی ویژه کارکنان به تصویب رسید

نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران برگزار شد؛ با حضور مجید باقری معاون‌ شهردار تهران، نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران برگزار و تصمیمات ویژه‌ای در حوزه سلامت و درمان همکاران اتخاذ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و اعضای شورای عالی ارتقای سلامت برگزار شد.

باقری در این نشست با اشاره به دغدغه شهردار تهران در حوزه «سلامت و درمان خانواده بزرگ شهرداری تهران»، بر ضرورت حمایت ویژه از کارکنان (همکاران کارگر و کارمند) و خانواده‌های کارکنان تأکید کرد.

 سعید ناظم پزشک معتمد شورا نیز در این باره به «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» گفت: در این جلسه، اقدامات مهمی از جمله «تصویب تعرفه‌های پزشکی» صورت گرفت.

به گفته وی، این جلسه با هدف کمک به همه کارکنان شهرداری تهران و حمایت از آنان در حوزه سلامت و درمان با رویکرد کاهش بار مالی هزینه‌ها برای آنان برگزار شد.

پزشک معتمد شورا افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نشست، کمک به کاهش هزینه‌های دارویی، خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی و خدمات دندانپزشکی برای همه کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری‌های خاص و به ویژه بازنشستگان شهرداری تهران بود.

ناظم خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه و شایسته تقدیر، کیفیت بیمه درمانی و دارویی است که شهرداری تهران برای کارکنان و بازنشستگان تدارک دیده که نسبت به دیگر ارگان‌ها از سطح و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما