شناسهٔ خبر: 66678859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

احتکار بیش از ۱۳ تن کود کشاورزی در صومعه‌سرا

محدثه مهدوی

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از کشف بیش از ۱۳ تن کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: محتکر ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، ۲۶ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار کود داخل انبار یک واحد صنفی در شهرستان صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به همراه نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی و صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را دو میلیارد و ۳۲ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه متهم ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما