شناسهٔ خبر: 66678657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملی پوش وزنه برداری: تلاشم شکستن رکورد خودم در المپیک است

جوادی گفت: پیش بینی در مورد رکورد در المپیک درست نیست چون ما هنوز در مرحله تمرین هستیم و به رکورد گیری نرسیدیم.

صاحب‌خبر -

ملی پوش وزنه برداری: تلاشم شکستن رکورد خودم در المپیک است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میر مصطفی جوادی ملی پوش المپیک ایران امروز در نشست خبری با رسانه‌ها گفتگو کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در مورد شرایط این روز‌های وزنه برداری در فاصله ۲ ماه تا المپیک و رکورد احتمالی گفت: پیش بینی به این شکل درست نیست ما در حال تمرین هستیم و هنوز به رکورد گیری نرسیدیم و نمی‌شود پیش بینی کرد، اما من تلاش می‌کنم رکورد خودم را ارتقاء بدهم. 

وی در مورد کاستی‌های ملی پوشان در اردو‌ها گفت: این مشکل ۲ سال قبل بود ولی در حال حاضر فدراسیون همه تلاشش را برای فراهم کردن شرایط دارد و ما از لحاظ فدراسیون مشکلی نداریم.

جوادی در مورد بحث آزمایش دوپینگ گفت: از سال ۲۰۲۱ که من موفق شدم نقره جهان را بدست بیاورم بحث آزمایش دوپینگ از سوی وادا و نادو وجود داشته و منظم انجام می‌شود و طبیعی است که از همه ورزشکاران تست دوپینگ گرفته شود.

وی در مورد حقوق دریافتی نیز گفت: کمیته ملی المپیک برای ما کف حقوق را واریز کرده است و این یعنی روی مدال آوری وزنه برداری حساب نکرده اند و به همین دلیل ما هم واریزی‌ها را پس دادیم و این تفکر در مورد وزنه برداری ناراحت کننده است.

وی ادامه داد: آنها مستقیم به ما گفتند شما مدال نمی‌آورید و این در حالی است که آقای داودی در حضور همه بزرگان وزن خودش مدال نقره گرفت و من هم در وزن خودم طلا گرفتم، اما از قبل هم این روال بوده که روی وزنه برداری حساب نمی‌کنند.

جوادی ادامه داد: این که می‌گویند اگر مدال گرفتید ما به تفاوت را واریز می‌کنیم باید بگویم من اگر نشان طلا بگیرم نیازی به حقوق کمیته ملی المپیک ندارم و در مورد وزنه برداری این طبیعی است و از نوع بودجه دادن مشخص است که روی این ورزش حساب نمی‌کنند این از قبل هم وجود داشته و مربوط به این دوره نیست.

نظر شما