شناسهٔ خبر: 66678568 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تصاویر مهیب از آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ در تهران | فیلم و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه که چند انبار در کنار هم قرار دارند در محله سیزده آبان تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در کارگاه تولیدی و انبار در خیابان شهید رجایی، محله سیزده آبان و کوچه نوبهار به آتش‌نشانی اعلام می‌شود که ۴ ایستگاه به محل اعزام شدند.

تصاویر مهیب از آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ در تهران | فیلم و عکس

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در کمتر از ۴ دقیه به محل اعزام شدند، گفت: در یک محوطه کارگاهی که چند سوله در کنار هم قرار داشتند در یکی از سوله‌ها که محل نگهداری تابلوهای الکتریکی و برقی بوده در قسمت حیاط پشتی، انباری به وسعت ۱۰۰ متر که مملو از کارتون بود که دچار آتش‌سوزی شده بود.

تصاویر مهیب از آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ در تهران | فیلم و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در بخشی از این سوله نیم طبقه کارگری وجود داشت که آتش آن‌جا را اشغال کرده بود، افزود: کسانی که در آن قسمت بودند خارج شده بودند و آتش در حال سرایت به قسمت پایین که محل استقرار دستگاه‌های اصلی بود که آتش‌نشانان توانستند آتش را تحت کنترل خود قرار دهند؛ در این حادثه مورد فوتی و مصدومیت نداشتیم.

نظر شما