شناسهٔ خبر: 66678477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

روستایی | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

جلسه بررسی مسیرهای فازهای اول و دوم فیبر نوری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری و با حضور کارشناسان حوزه USO وزارت ارتباطات، کارشناسان استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، جلسه بررسی مسیرهای فازهای اول و دوم فیبر نوری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری و با حضور کارشناسان حوزه USO وزارت ارتباطات، کارشناسان استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد . بهنام امانی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه بررسی نحوه اجرای مسیر های فیبر نوری روستایی گفت: دو استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از استان های همجوار یکدیگر هستند و بالتبع با وجود مرزهای مشترک، ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب در مرزهای این دو استان موجب رضایت حداکثری مردم می شود. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: از دیگر برنامه هایی که وزارت ارتباطات پیگیری می کند پروژه فیبر نوری روستایی تار است، امانی تصریح کرد: اتصال مراکز مخابراتی و سایت های اپراتورهای همراه به بستر فیبر روستایی موجب افزایش سرعت اینترنت می شود.

امانی اظهار کرد: فیبر نوری روستایی در استان چهارمحال و بختیاری در دو فاز اجرا می شود و در در فاز اول فیبر نوری روستایی از 408 کیلومتر ابلاغ شده 350 کیلومتر از مسیر فیبر نوری اجرا شده و در فاز دوم نیز تاکنون 47 کیلومتر از مسیر اجرا شده است .

نظر شما