شناسهٔ خبر: 66678088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست شهرداری مبارکه:

فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری مبارکه با جدیت ادامه دارد

سرپرست شهرداری مبارکه گفت: تمام فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری با قوت و جدیت ادامه پیدا خواهد کرد و تعطیلی در کار نیست.

صاحب‌خبر -

مصطفی رحیمی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: هیچ پروژه عمران شهری در مبارکه تعطیل نشده است و روند اجرای پروژه‌ها با تمام قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: بنده تا زمانی که در سمت سرپرستی شهرداری مبارکه قرار دارم تلاش خواهم کرد تا بر اساس مصوبات شورای شهر اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها را با سرعت در پیش بگیرم تا بتوانم خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشم.

سرپرست شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: رویکردها و سیاست‌های مدیریت شهری مبارکه طی سال‌های اخیر مبتنی بر کار کارشناسی و علمی بوده و این سیاست‌ها با تغییراتی که در حوزه شهرداری رخ داده است، تغییر نخواهد کرد.

رحیمی اضافه کرد: تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه از پروژه مجتمع بزرگ تجاری، اداری و فرهنگی ارکیده گرفته تا احداث بلوار غدیر به عنوان قطعه پنجم رینگ کمربندی شرقی شهر (میدان مادر - سرارود) و عملیات اجرایی ادامه بلوار شهدای جهاد سازندگی (۱۵ خرداد) و دیگر طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی شهرداری، به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی تعامل شورا و شهرداری را زمینه‌ساز توسعه شهری دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در توسعه شهر و شهرداری گام‌های بلندی برداریم.

سرپرست شهرداری مبارکه تکریم ارباب رجوع و اخلاق‌مداری را مهم‌ترین اصل در شهرداری دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های کاری مراجعه کنندگان باید در کوتاه‌ترین زمان مورد توجه قرار گیرد.

فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری مبارکه با جدیت ادامه دارد

رحیمی به همراه معاون عمران و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری با حضور در پروژه‌های عمرانی شهرداری از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

مجتمع تجاری اداری ارکیده، بلوار شهدای جهاد سازندگی (۱۵ خرداد)، بلوار غدیر (میدان مادر تا سرارود)، پارک محله‌ای نصرآباد، ارگ تاریخی نهچیر از مهم‌ترین پروژه‌های مورد بازدید امروز سرپرست شهرداری مبارکه بود.

نظر شما