شناسهٔ خبر: 66678087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای کادوی تولد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

بانوی خیّر کرمانی با اهدای کادوی تولد خود به مبلغ ۱۰ میلیون تومان زمینه آزادی یک بانوی محکوم به پرداخت بدهی را از زندان کرمان فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

 این بانوی خیّر کرمانی در خصوص این اقدام خیر و خداپسندانه گفت: با توجه به اینکه من تک فرزند هستم و هر سال در روز تولدم با کمک خانواده و همسرم یک تولد ویژه در یکی از رستوان‌های شهر برایم گرفته می‌شود که در این مهمانی تعدادی از افراد فامیل و دوستانم هم حضور دارند؛ لذا با مشورت با همسرم و استقبال وی تصمیم گرفتم، مبلغ کادوی وی را برای آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد به ستاد دیه هدیه کنم و در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشم.

این بانوی خیّر افزود: با حضور در ستاد دیه استان متوجه شدم در حال حاضر یک خانم محکوم به پرداخت بدهی مالی در زندان کرمان تحمل حبس می‌کند که تقریبا هم سن سال خودم است و با کمک من و مشارکت ستاد دیه استان زمینه آزادیش فراهم می‌شود.

ir ۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان، ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد مردمی دیه و ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲  شماره کارت ستاد مردمی دیه برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته شده است.

نظر شما