شناسهٔ خبر: 66677821 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ۷۲ دستگاه جهت حفاری ۲ هزار و ۵۰۰ متری عمق زمین

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با استفاده از ۷۲ دستگاه حفاری ۲ هزار و ۵۰۰ متر از عمق زمین در جهت استخراج مواد معدنی حفار‌ی شد.

صاحب‌خبر -

مجید کیانپور معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  تاثیرگذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی منطبق بر رعایت سرعت، دقت و استانداردهای ملی و بین‌المللی است گفت: هم اکنون به عنوان امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در مطالعه، مشاوره و ارائه خدمات متنوع آزمایشگاهی در سراسر کشور به عنوان برند برتر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تنوع آزمایش‌ها در سبد ارائه خدماتی شرکت بیش از نیاز کشور است گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیش از ۶۸۰ نوع خدمت آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد و با توجه به دانش‌بنیان و فناروانه بودن این شرکت تجهیزات منحصربفرد و نوینی را برای ارائه خدمت مطلوب در سراسر کشور به خدمت گرفته است.

کیانپور گفت: در زمینه حفاری نیز شرکت آزمایشگاه توانمندی مطلوبی در سراسر کشور دارد و با استفاده از ۷۲ دستگاه حفاری می‌تواند حتی بیش از ۲ هزار و پانصد متری عمق زمین را حفاری کرده و مواد معدنی را استخراج و مورد آزمایش فنی و تخصصی قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه این آزمایشگاه آمادگی همکاری با وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن را در سراسر کشور دارد گفت: از امروز آمادگی داریم تمام درخواست‌های اعضای حقیقی و حقوقی سازمان‌های نظام مهندسی معدن را در سراسر کشور دریافت و برای حضوری با اطمینان در جهت منافع ملی و حفظ سرمایه‌های کشور در این عرصه و ارتقاء کیفیت اکتشاف، استخراج و فناوری در حوزه معدن اقدام کنیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

نظر شما