شناسهٔ خبر: 66677786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز:

صدا و سیمای مرکز البرز با تمام توان پای کار کنگره شهدای این استان خواهد بود

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در دیدار هم اندیشی با دبیر اجرایی کنگره شهدای این استان، گفت:صدا و سیمای مرکز البرز با تمام توان پای کار کنگره شهدای این استان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین البرز،رضا فرخ نژاد مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در نشست هم اندیشی با پاسدار داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای استان البرز، اظهار داشت:صدا و سیمای البرز در دو بخش پوشش خبری رسانه‌ای و بخش تولید آماده همکاری حداکثری با کنگره شهدای استان البرز است.
وی افزود:صدا و سیمای البرز در بخش تولید از ظرفیت خوبی در جهت تولیدفیلم، سریال، مستند، نماهنگ و ... برخوردار است که از این پتانسیل در جهت نهادینه کردن فرهنگ و معارف شهدا بهره خواهد برد.
فرخ نژاد با بیان اینکه تمام برنامه‌های تولیدی صدا و سیما در سال ۱۴۰۳ با پیوست شهدا تولید و پخش خواهد شد، افزود: صدا و سیمای البرز در جهت نهادینه کردن گفتمان شهدا در جامعه همکاری حداکثری با ستاد کنگره شهدای استان البرز خواهد داشت.
در این نشست همچنین پاسدار داوود پاشایی دبیر اجرایی کنگره شهدای البرز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدا، خواستار مشارکت حداکثری صدا و سیمای مرکز البرز در جهت پوشش خبری و تولیدات رسانه‌ای با موضوع کنگره شهدای استان البرز شد وعنوان کرد: برگزاری شابسته کنگره شهدای استان البرز نیازمند اهتمام جمعی مردم و مسئولان است و صدا و سیما در این زمینه می‌تواند نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

نظر شما