شناسهٔ خبر: 66677762 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۴۰۰ کیلو هروئین در عملیات مشترک اطلاعاتی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تنها عملیات اخیر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بر بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است از کشف  ۴۰۱ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان، خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات در خصوص یکی از باند‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان، مشخص شد این افراد قصد دارند محموله بزرگی را جابجا کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از انتقال و توزیع مواد مخدر، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر آغاز و تیم‌های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه موفق به شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان شدند

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام در شهرستان خوی ۴ نفر متهم دستگیر که از خودرو‌های آنها مقدار ۴۰۱ کیلوگرم هروئین، ۲ کیلوگرم مرفین و ۱۵ کیلوگرم انواع مواد روانگردان کشف شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: اولویت قرار گرفتن اقدامات اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به شبکه قاچاق مواد مخدر مورد تاکید است و پلیس مبارزه با مواد مخدر در این خصوص مصمم بوده و عزم خود را جزم کرده است.

نظر شما