شناسهٔ خبر: 66677484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ویژه دهلران:

پروژه‌های کلان در دست اجرا، دهلران را به پیشانی اقتصادی استان ایلام تبدیل می‌کند

رضا پاکزاد

فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه های کلانی که در این شهرستان در حال اجراست دهلران را به پیشانی اقتصادی استان تبدیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

«لطیف صادقی» در خصوص پروژه‌های عمرانی این شهرستان به پروژه سد میمه و آبیاری شش هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی و از تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اشاره و به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تأمین اعتبار شبکه پایین دست سد میمه از دیگر موضوعات است، ضمن اینکه سامانه گرمسیری و تکمیل آن نقش مهمی در توسعه کشاورزی و اشتغال و تولید در منطقه دارد.

صادقی به حضور پیمانکاران در پروژه‌های راه‌سازی از سمت دهلران به اندیمشک و مهران اشاره و بر لزوم پیگیری برای تزریق اعتبار به این پروژه‌ها تأکید کرد.

وی اظهار کرد: پروژه ان جی ال ۳۱۰۰  در آینده نزدیک بهره‌برداری می شود، ولی به لحاظ ریالی و ارزی پتروشیمی دهلران نیازمند تامین اعتبار است که باید منتخب مردم پیگیری کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران راه‌اندازی مرز چیلات را از مطالبات جدی مردم دانست که زیر ساخت‌های آن هم تقریبا تکمیل شده و نیازمند رایزنی و پیگیری برای گشایش است.

وی به پروژه آبرسانی به روستاها توسط سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طبق تفاهم‌نامه با آبفا  اشاره و برضرورت تکمیل طرح در روستاها تأکید کرد و گفت: در فاز دوم باید این پروژه تکمیل شود که این هم نقش موثری در آبرسانی به روستاها  و رفع تنش کم آبی دارد.

صادقی با اشاره به اینکه ساماندهی آبگرم دهلران در حال اجراست و پیمانکار قول تکمیل پروژه را داده است افزود: برای پروژه سیمان دهلران هم پیگیری‌های زیادی شده که روند تسریع شود.

انتهای پیام


 

نظر شما