شناسهٔ خبر: 66677253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

علی داودی: حقوق پرداختی به وزنه‌برداران منصفانه نیست/ به شگفتی‌سازی در المپیک امیدوارم

آتنا خلیلی

نایب قهرمان المپیک توکیو گفت: مبلغ حقوق پرداختی کمیته ملی المپیک را که دیدم شگفت زده شدم و به نظرم این ارقام منصفانه نیست.

صاحب‌خبر -

به گزرش ایسنا، علی داودی در نشست خبری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد وضعیت خود بیان کرد: شرایط به روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم تا المپیک به اوج آمادگی برسیم.

داودی در مورد حقوق ۱۵ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک گفت: خیلی تعجب کردم. اعداد را دیدم شگفت زده شدم. در  مراسم تجلیل از مدال آوران به آقای هاشمی گفتم و تعجب کرد که ۱۵ میلیون داده‌اند و قرار شد پیگیری کنند. این رقم منصفانه نیست. با این حال تمرینات را ادامه می‌دهیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم تا کارشناسان عزیز را راضی نگه داریم.

او در مورد شرایط تمرینی خود گفت: شرایطم خوب است. از یک هفته دیگر وارد فاز تمرینات سنگین می‌شویم. 

داوودی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تالاخادزه اوضاع خوبی ندارد و فکر نمی‌کند بهترین فرصت باشد تا بتواند او را شکست دهد؟ تاکید کرد: خوب نبودن اوضاع او ممکن است بخاطر آسیب دیدگی یا دلایل تخصصی دیگر باشد. البته او رو به افت است و با رکوردهای افسانه‌ای‌اش فاصله دارد. من نیز برای بهترین نتیجه تمرین می‌کنم و به شگفتی‌سازی امیدواریم.

داودی در مورد حمایت نشدن وزنه برداری گفت: دو سال است به وزنه‌برداری کم لطفی می‌شود در صورتی که یکی دو سال است افت کرده و قبلا روی مدال‌های آن حساب زیادی باز می‌کردند. نمی‌دانم چرا با ما ساز مخالف می‌زنند. البته پوست ما کلفت شده است. 

او افزود: می‌گویند روی کاغذ شانس مدال نداریم که با این مسئله ناامید می‌شویم. الان با ۱۵ میلیون تومان نمی‌توان برای المپیک آماده شد. می‌گویند اگر مدال بگیرید بعد از المپیک پرداخت می‌کنیم در صورتی که بعد از المپیک کاری نمی‌توان کرد و همه تلاش ما این است نتیجه خوب بگیریم تا امیدها به وزنه‌برداری برگردد.

داودی در مورد اینکه آپشن‌های مختلفی برای پرداخت حقوق گذاشته شده و همه را انجام داده‌اند یا خیر ؟تصریح کرد: هر آپشنی بوده انجام دادیم و  عمل کردیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما