شناسهٔ خبر: 66677244 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آتش‌سوزی یک سوله در محله ۱۳ آبان

مبینا آقاخانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک سوله کارگاهی در محله سیزده آبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حادثه امروز گفت: در ساعت ۹:۵۵ صبح امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی و انبار به آدرس محله سیزده آبان کوچه نوبهار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه همکاران من در کمتر از چهار دقیقه به محل رسیدند، ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک محوطه کارگاهی که دارای چند سوله در کنار هم بود، رخ داده است. کانون حریق، انباری در حدود صد متر مربع بود که در یکی از سوله‌ها به مساحت تقریبی هزار مترمربع قرار داشت. این انبار محل نگهداری تابلوهای الکتریکی و برقی بود و با توجه به مواد موجود در آن دود بسیاری زیادی از حریق آن ناشی شده و به آسمان بلند شده بود.

ملکی با بیان اینکه این انبار کاملا شعله‌ور بود، گفت: آتش از برخی روزنه‌ها وارد این سوله بزرگ شده بود و اتاقک کارگری را کاملا سوزانده بود اما خوشبختانه کسی در این اتاقک گرفتار نشده بود. همچنین آتش در حال سرایت به طبقه پائینی سوله بود که در این قسمت دستگاه‌های کارگاهی بسیار گران قیمتی قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد:سقف‌های این سوله نیز شیروانی بود و ایزوگام داشت که به شدت شعله ور شده بودند. آتش‌نشانان در این شرایط عملیات اطفای حریق را از چند طرف آغاز کردند و خیلی سریع آتش تحت کنترل درآمد.

وی افزود: دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش خاموش شد و آتش‌نشانان سه ایستگاه به ایستگاه‌های خود بازگشتند و تنها یک ایستگاه مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مورد فوتی یا مصدوم نداشت. 

آتش‌سوزی یک سوله در محله ۱۳ آبان

انتهای پیام 

نظر شما