شناسهٔ خبر: 66677204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در همایش مدار امید خبر داد؛

تهیه پیش‌نویس برنامه ۵ ساله روابط عمومی بسیج

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال گذشته اتفاق بزرگی رقم خورد و ۵۳۰ دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌ها راه‌اندازی شد که این به معنای فعال شدن پایین‌ترین سطح شبکه‌ اطلاع‌رسانیِ سپاه و بسیج به‌منظور انعکاس خدمات بسیجیان عزیز است.

صاحب‌خبر -

تهیه پیش‌نویس برنامه ۵ ساله روابط عمومی بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) همایش «مدار امید» به همت روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور مسئولین کشوری و لشکری، معاونین روابط عمومی سپاه‌های استانی، مدیران گروه تلویزیونی بسیج استان‌ها، مدیران خبرگزاری بسیج استان‌ها، خبرنگاران افتخاری منتخب و هنرمندان برگزار شد.

«فرشاد عالی» معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این همایش گفت: ایام دهه کرامت و روز روابط عمومی به دلاورمردان و شیرزنان عرصه جنگ نرم تبریک می‌گویم.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز روال و روند حرکتی دنیا از ساعت به ثانیه و از کیلومترها به سانتی‌مترها رسیده و این به معنای مرگ فاصله‌هاست؛ ما در جنگ رسانه دیگر نمی‌توانیم با مدلی کار کنیم که ساعت‌ها و دقایق معنا داشته باشد چرا که امروز دعوا و درگیری بر سر ثانیه‌هاست و راویان این ثانیه‌ها، شما دلاورمردان و شیرزنان عرصه جنگ نرم هستید؛ شما راویان نوری هستید که شجره طیبه اتقلاب اسلامی است.


وی گفت: قله‌ی کاری مجموعه روابط عمومی بسیج معطوف به انعکاس اقدامات صورت‌گرفته در تمام رده‌ها و اقشار بسیج است و ما باید همه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در رده‌ها و اقشار بسیج سراسر کشور را پوشش دهیم.


عالی با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، میدانی‌ترین مجموعه‌ی روابط عمومی بسیج هستند که به صورت گمنام، خاضعانه و خالصانه مجاهدت می‌کنند، گفت: امروز ۱۴۵ هزار خبرنگار افتخاری بسیج در قالب گروه‌های جهادی روابط عمومی، می‌توانند نقش‌آفرینی فعال و گسترده‌ای را در عملیات‌های بزرگ میدانی بسیج داشته باشند؛ راه‌اندازی گروه‌های جهادی رسانه‌ای عصر جدیدی را پیش روی ما قرار داده است.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین در ادامه از تهیه پیش‌نویس برنامه ۵ ساله روابط عمومی بسیج خبر داد وگفت: در سال گذشته اتفاق بزرگی رقم خورد و ۵۳۰ دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌ها راه‌اندازی شد که این به معنای فعال شدن پایین‌ترین سطح شبکه‌ اطلاع‌رسانیِ سپاه و بسیج به‌منظور انعکاس خدمات بسیجیان عزیز است.

عالی همچنین گفت: امروز در گروه تلویزیونی سپاه و بسیج نیز مجاهدت‌ها در قالب انجام کارهای هنرمندانه و چندرسانه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما