شناسهٔ خبر: 66676948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی استان:

صنعتگران اردبیلی در نمایشگاه صنایع‌ دستی یزد حضور یافتند

معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از حضور صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی یزد خبر داد. 

صاحب‌خبر -

توحید دلاورقوام ۲۶ اردیبهشت گفت: صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع‌ دستی یزد حضور دارند و تا ۲۹ اردیبهشت ماه آثار خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل افزود: دو غرفه چرم از شهرستان اردبیل، دو غرفه گلیم و بافته‌های داری از شهر عنبران و یک غرفه در رشته چوب از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: صنعتگران اردبیلی با هدف نمایش و ارائه توانمندی‌های صنایع‌ دستی استان در نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌ دستی داخلی و خارجی حضور پیدا می‌کنند و اداره کل میراث‌ فرهنگی استان نیز در این راستا از هنرمندان حمایت می‌کند.

دلاورقوام با اشاره به نحوه انتخاب و اعزام هنرمندان به نمایشگاه‌ها، ادامه داد: اطلاعیه برگزاری نمایشگاه‌ها از سوی معاونت صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی استان منتشر می‌شود و اولویت اعزام با داوطلبانی است که زودتر درخواست خود را تحویل دهند.

انتهای پیام

نظر شما