شناسهٔ خبر: 66676873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جام حذفی فوتبال

دوئل ملوان با سپاهان در نقش جهان

از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران عصر فردا تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه نقش جهان رودروی تیم سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

دوئل ملوان با سپاهان در نقش جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یکی از جذابت‌ترین دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود ملوان که تبدیل به قوی سیاه سپاهان شده فصل گذشته با یک تساوی جام لیگ برتر را از سپاهانی‌ها گرفت و فردا هم ملوان حریف سختکوش و سرسختی برای زردپوشان اصفهانی است هرچند ملوان در لیگ برتر ۵ هفته است رنگ برد را ندیده و سپاهان هم که در لیگ برای سوم شدن تلاش می‌کند.
البته سپاهانی‌ها می‌دانند برای آشتی با هواداران خود باید حداقل در جام حذفی به قهرمانی برسند تا ضمن صعود به لیگ نخبگان آسیا بعد از چندین سال یک جام قهرمانی به اصفهانی‌ها هدیه بدهند.
مورایس و تارتارسرمربیان دو تیم به خوبی با افکار تاکتیکی یکدیگر آشنا هستند و این بازی تقابل سپاهان با پرسپولیسی‌های سابق از جمله محمد عمری، میلاد سرلک و خود تارتار هم حساب می‌شود. 
ملوان بازی رفت لیگ را ۳ بر ۲ در اصفهان پیروز شد، اما در انزلی ۲ بر یک مقابل سپاهان شکست خورد و این هم سومین بازی تکراری این مرحله جام حذفی است.
سپاهان برای رسیدن به این مرحله تیم ها‌ی شمس آذر قزوین و آبی پوشان جنوب را شکست داد و ملوان هم سایپا و پارس جنوبی را شکست داده و سپاهان اولین حریف لیگ برتری اش در جام حذفی است.
داوری دیدار فردا بر عهده امیر سامان سلطانی با کمک‌های علیرضا مرادی و هادی طوسی است.
برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:
پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
فولادمبارکه سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نظر شما