شناسهٔ خبر: 66675590 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

هم‌زمان با دهه کرامت:

بهزیستی کردستان ۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌کند

اداره کل بهزیستی کردستان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از خانواده‌های نیازمند و به مناسبت دهه کرامت، ۸۰ سری جهیزیه کامل به دختران زن سرپرست خانوار تحت پوشش خود اهدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان کردستان مدیرکل بهزیستی کردستان اظهار کرد: هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد مبارک امام رضا (ع) در دهه کرامت اداره کل بهزیستی استان مراسم جشنی با حضور مسئولان استانی، خیرین و نوعروسان برگزار می‌کند.

حسین رسولی با بیان اینکه در این مراسم از خیرین نیکوکاری که در این امر خداپسندانه مشارکت دارند، تقدیر خواهد شد، افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و مؤسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره‌گیری کد دستوری: #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵* در این امر خیر مشارکت کنند.

وی به دیگر راه‌های مشارکت در این کار خیر اشاره کرد و گفت: همچنین خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب سازمان ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و یا شماره کارت مجازی ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی کردستان با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با حوزه مشارکت‌های بهزیستی استان کردستان با شماره ۳۳۲۸۲۱۳۸ تماس بگیرند، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خیرین نیکوکار، شاهد لبخند شادی بر لبان این نوعروسان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما