شناسهٔ خبر: 66675450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت فیزیکی احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس به حدود ۶۰ درصد رسیده است و با تامین منابع مالی جدید، سرعت اجرای این طرح در ادامه بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

غلامعلی حیدری امروز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت زائرسرای درحال احداث این استان در مشهد مقدس اظهار داشت: ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اقدام ارزشمندی است که از ظرفیت استان برای سرعت‌بخشی در بهره‌برداری از آن استفاده می‌شود تا مردم از منافع آن برخوردار شوند.

وی ادامه داد: زائرسرای استان در هشت طبقه با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است و با تامین اعتباری که به زودی انجام می‌گیرد سرعت اجرای این طرح بیشتر هم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم از محل منابع شهرداری و هم کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و خیرین منابع مالی مشخص شد و به زودی به طرح تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست ستاد غدیر در دفتر امام جمعه شهرکرد، راهپیمایی بزرگ روز عید غدیر سال گذشته را اقدام ارزشمند و اثرگذاری اعلام کرد و گفت: برای تکرار این رویداد و افزایش کیفیت آن از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری می‌شود.

حیدری افزود: سال گذشته دستگاه‌های اجرایی، هیات‌ها و مردم کمک خوبی به راهپیمایی بزرگ عید غدیر کردند که می‌طلبد امسال نیز با هماهنگی بین‌بخشی و استفاده از توان مردمی برنامه باشکوهی برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش شود برنامه راهپیمایی غدیر خانواده‌محور باشد و از ظرفیت هنر در راستای معرفی بیش از پیش غدیر بهره گرفته شود.

حیدری یادآور شد: غرفه‌هایی که در مسیر راهپیمایی دایر می‌شوند با تولید محتوا مردم و نسل جوان را با ارزش‌ها و آموزه‌های دین آشنا کنند.

نظر شما