شناسهٔ خبر: 66675437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده جدید انتظامی بافق معرفی شد

ناهید مظفری

سرهنگ «حسین یاوری» طی مراسمی با حضور مقامات انتظامی استان یزد و مسئولان شهرستان بافق به عنوان فرمانده جدید انتظامی بافق معرفی شد.

صاحب‌خبر -

سردار «عباسعلی بهدانی‌فر» فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه که امروز چهارشنبه در سالن همایش‌های آهنشهر بافق برگزار شد، به حساسیت انجام ماموریت‌های و وظایف پلیس اشاره و اظهار کرد: انجام ماموریت و وظیفه در نیروی انتظامی کشور، حساسیت خاص و منحصر به فردی دارد و به همین واسطه دلایل و ویژگی‌های مختلفی در این حوزه نقش‌آفرینی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که امروز آماده‌تر از دیروز و فردا آماده‌تر از امروز هستیم، تصریح کرد: راه مقابله با توطئه‌های دشمن مسیر مشخص و معینی است که با اقتدار در این راه گام برخواهیم داشت.

سرهنگ «شهرام طولابی نژاد» فرمانده انتظامی سابق شهرستان نیز در این مراسم طی سخنانی به موضوع امنیت و عملکرد پلیس اشاره و تصریح کرد: امنیت یکی از اساسی‌ترین، بنیادی‌ترین و زیرساختی‌ترین نیاز در تمام جوامع بشری است و حاکمان موظف به برقراری این نیاز و اجرای کامل امنیت در جامعه هستند.

وی گفت: در نظام سربلند جمهوری اسلامی که دشمنان آن در طول چهار دهه گذشته همواره تلاش کردند نظام را دچار چالش کنند، موضوع امنیت از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

طولابی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش ضمن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیزوی انتظامی، عملکرد پنج ساله خود در شهرستان بافق را تنها ادای بخشی از دین خود به شهدا خواند.

انتهای پیام

نظر شما