شناسهٔ خبر: 66675427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سمنان تاکید کرد؛

استفاده از خیران در توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان بر استفاده از خیران در توسعه و تجهیز مدارس استان تاکید کرد و گفت: سمنان در حوزه سرانه فضای آموزشی نیازمند نگاه و توجه ویژه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس سمنان در این اداره کل ضمن اشاره به وضعیت مدارس استان سمنان بیان کرد: سمنان در حوزه سرانه فضای آموزشی به دلیل وجود مدارس تخریبی، مدارس نیازمند استحکام بنا و بهسازی، نیازمند توجه ویژه است‌.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم در بحث نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و همچنین احداث مجتمع‌های آموزشی، مثبت و سازنده است، تاکید کرد: آموزش و پرورش مجموعه‌ای انسان ساز بوده و لذا توجه به احداث و نوسازی مدارس به عنوان یک میراث ماندگار ثبت خواهد شد.

استاندار سمنان بر استفاده از خیران در توسعه و تجهیز مدارس استان تاکید کرد و گفت: خیران مدرسه ساز در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکنون ورود بسیار مطلوبی داشته و با اقدامات خیر خود میراث ماندگاری را در حوزه مدارس و مجتمع‌های آموزشی از خود به یادگار گذاشتند.

هاشمی خطاب به مدیران نوسازی مدارس استان سمنان بیان کرد: دقت لازم را داشته باشید تا در توزیع اقلام و تجهیزات و اجرای پروژه‌های بهسازی و همچنین احداث مدارس، توسعه متوازن و عدالت را در سطح استان و بین شهرستان‌ها مَدنظر قرار دهید.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص تدوین پیوست فرهنگی و احداث مدرسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن در استان در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما