شناسهٔ خبر: 66675346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان:

پردیس سینمایی مهر مادر دزفول ۲۷ اردیبهشت به صورت رسمی افتتاح می شود

تفت‌آشیان از افتتاح رسمی سینما مهر مادر دزفول در روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

«میلاد تفت آشیان» امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از دزفول، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پردیس سینمایی مهر مادر دزفول از هفته گذشته با پنج سالن نمایش به صورت آزمایشی چرخه اکران خود را آغاز کرده است.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز خوزستان، افزود: خوشبختانه طی یک هفته‌ایی که در این سینما به صورت آزمایشی فیلم اکران شد، با استقبال بی نظیر دوست‌داران و علاقمندان به هنر هفتم مواجه بودیم.

وی از آغاز به کار این سینما به صورت رسمی خبر داد و تصریح کرد: در این آئین مسئولین کشوری، استانی و منطقه ای حضور خواهند داشت.

تفت‌آشیان با بیان اینکه پردیس سینمایی مهر مادر دزفول دارای پنج سالن مدرن نمایش و با بالاترین کیفیت به روز است، تاکید کرد: این سینما یکی از بروزترین پردیس‌های سینمایی جنوب غرب کشور به شمار می رود که در مجتمع تجاری، گردشگری، فرهنگی و تفریحی مادر دزفول راه اندازی شده است و همه روزه میزبان مخاطبان سینما دوست است‌.

وی از مردم دزفول خواست تا از این سینما به صورت ویژه حمایت کنند و گفت: قطعا خدمات بسیار خوب و مناسبی در آینده از لحاظ فیلم های سینمایی و فعالیت های فرهنگی در این سینما به مخاطبین و مردم دزفول ارائه داده خواهد شد.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان، خاطر نشان کرد: امیدوارم این سینما پایگاه بسیار مناسبی برای تمامی فرهنگ دوستان و مردم فهیم شهرستان دزفول باشد.

46

نظر شما