شناسهٔ خبر: 66675226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهدای مداح علمداران بصیرت و مقاومت هستند

در آستانه ی دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران، همایش مداحان در دهه ی کرامت، با گرامیداشت ۵ مداح شهید شهرستان بابلسر، در مسجد شهدای قادی محله هادی شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه ی دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران، همایش مداحان در دهه ی کرامت، با گرامیداشت ۵ مداح شهید شهرستان بابلسر، در مسجد شهدای قادی محله هادی شهر، باحضور حاج مصطفی خورسندی "ریاست سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی و مدیرعامل خانه مداحان کشور" برگزار شد.

ریاست سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در اجتماع ذاکران استان مازندران بیان داشت: ما آمده ایم با اباعبدالله الحسین (ع) محشور شویم نه مشهور شویم. کسانی که در دنیا غرق در امور دنیوی مادی ذاکری و محافل اهلبیت شده اند، در بهشت نیز صرفاً غرق در نعمات بهشتی اند و از همنشینی با اهلبیت محرومند.

وی با بیان اینکه یقین و اعتقاد به معارف و سیره زندگی اهلبیت الزام رسالت نوکری است، افزود: مجالس مداحی و مراثی اهلبیت بساط منطق و عقلانیت و راهبری است، غلو و اغراق در آن جایی ندارد.

حاج مصطفی خورسندی گفت: کسانی که در مداحی تمام توجهشان به توجه مردم باشد، خود را از توجه اهلبیت محروم ساخته اند، چون ملاک شان معرفت الله و معرفت اهلبیت نیست، بلکه تهییج و توجه و تشویق مستمع است.

وی ستایشگران اهلبیت را رسانه ی بی بدیل معارف و عقاید تشیع خواند و اظهار کرد: رسالت اصلی ذاکرین در عرصه جهاد تبیین نشر محاسن و معارف است. ماموریت اصلی ستایشگران اهلبیت، بعنوان پرچمداران جهاد تبیین و افسران جنگ نرم، امید آفرینی و تقویت ایمان در بین آحاد جامعه است. تلاش ما باید هدایت مردم به اصل دین و عقاید اسلامی باشد. تلاش برای اقناع نفر به نفر و چهره به چهره لازم و قطعیست.

حاج مصطفی خورسندی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات غرور آفرین وعده صادق بعد از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی "انقلاب سوم" ملت ایران بود، که هیمنه و هیبت پوشالی اسکتبار جهانی را در هم کوبید و باعث تقویت انیزه و اراده ی همه آزادگان و مستضعفان عالم شد. دشمن بعد از عملیات وعده صادق قطعا و یقینا به این جمعبندی رسیده است که از قدرت دفاع و مقابله در برابر جمهوری اسلامی ایران ناتوان است. لذا مجددا بر حربه ی ایجاد ناامیدی داخلی و مقابله ی نرم تمرکز نموده است.

وی نیاز اصلی جامعه امروز را انسجام و وحدت امت برشمرد و تصریح کرد:ستایشگران اهلبیت باید صداق عینی یا من اظهرالجمیل و سترالقبیح باشند.

ریاست سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی در پایان گفت: شهدای مداح به واقع علمداران بصیرت و مقاومتند. امروز تعالی مجالس اهلبیت (ع) و محافل و مجامع ذاکرین و ستایشگران اهلبیت مرهون خون شهداست.

نظر شما