شناسهٔ خبر: 66674985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هافبک پرسپولیس فصل را از دست داد

سعید صادقی در تعطیلات با حادثه عجیبی مواجه شد تا اکنون فصل را با اتفاقی تلخ پایان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از پایان تمرین ریکاوری سرخ‌ها، با توجه به حذف این تیم از جام حذفی و فرصت مناسب باقی مانده تا جدال بعدی برابر استقلال خوزستان، اوسمار ویرا به شاگردانش استراحت داد. اما این استراحت اکنون با حادثه‌ای تلخ برای هافبک تکنیکی و فانتزیست سرخ‌ها همراه شده و او فصل را از دست داد.

سعید صادقی که همانند دیگر هم‌تیمی‌هاش به دنبال سود بردن از تعطیلات بود اما با اتفاق تلخی مواجه شد و پیچیدگی مچ پایش او را به پایان این فصل رساند. هافبک سرخ‌ها که بعد از پیچیدن مچ پایش، با توجه به شدت حادثه با زخم نیز مواجه شده، فعلا آن را گچ گرفته و در انتظار نظر نهایی پزشکان است.

دکتر حقیقت پزشک سرخ‌ها بعد از اطلاع از این موضوع، از هافبک پرسپولیس درخواست کرد هرچه زودتر مراحل درمانی که در ابتدا عکسبرداری از ناحیه آسیب دیده است را طی کرده و بعد از آن در خصوص وضعیت وی تصمیم گیری شود.

هافبک پرسپولیس فصل را از دست داد

سعید صادقی که به عنوان ستاره نقل و انتقالات در فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، در روزهای پایانی لیگ قبل نیز به خوبی توانست در نقش تاثیرگذار برای این تیم ظاهر شود و یکی از عناصر موثر قهرمانی تیم یحیی گل محمدی لقب گرفت. این فصل اما به کام هافبک فانتزی و پاسور سرخ‌ها پیش نرفت و خصوصا در نیم فصل دوم بیشتر نیمکت نشینی نصیب وی شد.

با این حال اکنون باید دید سعید صادقی که به پایان قرارداد خود با پرسپولیس نیز رسیده است، با توجه به این مصدومیت چه سرنوشت و آینده‌ای در انتظارش خواهد بود.

نظر شما