شناسهٔ خبر: 66673216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین منطقه یکم امامت نداجا:

اعتماد قلبی «ما می‌توانیم» کلید فتح ناوگروه ۸۶ ارتش در گذر از امواج اقیانوس‌ها است

امیر دریادار دوم «فتاحی» گفت: کلید فتح ناوگروه ۸۶ در گذر از امواج اقیانوس‌ها و طوفان‌های سهمگین، ریشه در اعتقادات راسخ جوانان نیروی دریایی ارتش به خداوند متعال و اعتماد قلبی به فرامین مقام عظمای ولایت در جمله «ما می‌توانیم» دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم «فرهاد فتاحی» جانشین منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در حاشیه بازدید اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از منطقه یکم نداجا در بندرعباس، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مهم‌ترین ارکان اصلی زندگی بشری، امنیت است؛ بنابراین نیروی دریایی ارتش سال‌ها است در دل دریاها و اقیانوس‌ها برای منافع و منابع کشور امنیت آفرینی می‌کند.

وی اضافه کرد: ماموریت هشت ماهه ناوگروه ۸۶ با برد عملیاتی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را افزایش و وجهه دفاعی، سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا داد.

جانشین منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده ناوگروه ۸۶ اظهار داشت: تلاش مضاعف همرزمانم در ناوگروه۸۶ نشات گرفته از سیره نبوی و عشق به ولایت بود که با تمام وجود دل امواج خطر را شکافتند.

دریادار دوم فتاحی تصریح کرد: خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش، نیز موتور محرک این نیروی راهبردی در تحمل سختی‌های دوری از همسران و پدران خود هستند.

اساتید و دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در راستای آموزش عملی محورشناسی با حضور در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس، از تجهیزات دفاع دریایی و یگان های شناوری سطحی و زیرسطحی مستقر در این منطقه بازدید کردند و از نزدیک در جریان اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش، در اجرای ماموریت‌های بین المللی در آبهای آزاد و دوردست و ماموریت های محوله داخلی در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان، قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما