شناسهٔ خبر: 66672643 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر انتشارات «ماه مینو»:

عناوین تالشی پرمخاطب‌ترین‌های «ماه مینو» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

مدیر انتشارات «ماه مینو» گفت: ماه مینو ناشر تخصصی گویش تالشی است و عمده عناوین جدید نیز عناوینی در این حوزه هستند که بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

مینو امیر اردجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به سومین سال حصور انتشارات ماه مینو در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به صورت حضوری اظهار کرد: بیش از ۹۰ عنوان کتاب در غرفه این انتشارات وجود دارد که از این تعداد ۸ عنوان از تازه‌های این نشر هستند.

وی افزود: عناوینی که به صورت حضوری در حال ارائه هستند بیش از عناوین موجود در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران است.

مدیر انتشارات ماه مینو با اشاره به استقبال کتاب‌دوستان از آثار شاعران گیلانی بیان کرد: کتاب‌هایی از شاعران برجسته گیلانی توسط این نشر به چاپ رسیده که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ماه مینو ناشر تخصصی گویش تالشی است و عمده عناوین جدید نیز عناوینی در این حوزه هستند که بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

امیر در پایان با اشاره به عناوین پرمخاطب تصریح کرد: مجموعه رباعی «پیراهن تو کنار پیراهن من» اثر امیررضا ستایش صومعه‌سرائی، «دلبری‌ها» اثر رضا نیکوکار و شعرهای گیلکی «آغوزدار» اثر فرامرز ریحان‌صفت از جمله کتاب‌های پرطرفدار این نشر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۲۰، غرفه ۴۹۳ واقع در مصلی امام خمینی (ره) و یا از طریق وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.

نظر شما