شناسهٔ خبر: 66672171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

واکنش غیررسمی مدیران پرسپولیس به حرف‌های نکونام

حرف های سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد واکنش غیررسمی مدیران باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حرف‌های  نگونام در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل فولاد، مدیران باشگاه پرسپولیس را عصبانی کرده؛ هر چند آنها به خاطر دوری از حواشی و بالا گرفتن درگیری‌های بین ارکان دو باشگاه در هفته‌های منجر به پایان فصل قصد ندارند در مصاحبه یا انتشار بیانیه ای دیگر جواب مربی و سرمربی حریف را بدهند.

نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولاد به این نکته اشاره داشت که وقتی استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی بازی کرده، هیچ تماشاگری روی سکوها نبوده اما از آنجایی که مدیران فوتبال ایران طرفدار پرسپولیس هستند بازی پرسپولیس مقابل هوادار با تعداد زیادی تماشاگر برگزار شده است.

با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند برخلاف صحبت‌های جواد نکونام تنها حدود ۲۰ نفر از آن افرادی که در بازی با هوادار روی سکوها حضور داشتند، از لیدرهای تیم پرسپولیس و افراد وابسته به این باشگاه بودند و بقیه افراد را نه می‌شناختند و نه می‌دانستند چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند. 

مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند آنها هیچ مسئولیتی در قبال ورود این افراد به ورزشگاه نداشتند چرا که اولاً تیم هوادار میزبان این بازی بوده و دوم اینکه مسئولیت امنیت این مسابقه با یگان ویژه نیروی انتظامی بوده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس همچنین متذکر می‌شوند بازی نیم فصل اول آنها مقابل پیکان به میزبانی حریف در حالی به شهرستان قزوین منتقل شد و تماشاگران به ورزشگاه آمدند که ورزشگاه دستگردی اصلاً شرایط میزبانی از این مسابقه را نداشت چرا که زمین چمن این ورزشگاه زیر کشت رفته بود.

نظر شما