شناسهٔ خبر: 66672162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور وزیر کشور؛

۸ سالن ورزشی، امدادی و مرکز سلامت در ارومیه به بهره برداری رسید

با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی ۸ سالن ورزشی، امدادی و مرکز سلامت در ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

 با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان‌غربی سه سالن ورزشی تخصصی جانبازان و توانیابان، ناشنوایان، نابینایان و کم بینایان شهرستان ارومیه افتتاح شد.

این سه سالن ورزشی که برای اولین بار در کشور در یک مجموعه احداث شده‌اند، هر کدام در زیربنایی به مساحت یک هزار و ۳۱۳ مترمربع و در مجموع با هزینه کرد ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسیدند.

سالن چند منظوره مدیریت بحران آذربایجان‌غربی دیگر طرحی بو د که  با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان‌غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰ مترمربع در محوطه اداره کل مدیریت بحران استان در سال ۱۳۹۲ توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان آغاز و در مراحل اجرای فونداسیون به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز با ۱۰ درصد پیشرفت، متوقف شده بود اما در سال ۱۴۰۲ بنا به دستور استاندار آذربایجان غربی، تکمیل این پروژه با هزینه کرد ۱۳ میلیارد تومان و در قالب ۸۷۵ مترمربع سالن و ۲۵ مترمربع تاسیسات آغاز و امروز به بهره برداری رسید.

پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی در کوی سالار در ارومیه پنجمین طرح بود که روز گذشته با دستان  وزیر کشور و استاندار آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسید. 

این پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و در زمینی با مساحت ۲۸۹ مترمربع و زیربنای ۳۸۷ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

در این پایگاه خدماتی، چون رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و در معرض آسیب، خدمات مشاوره و مددکاری ارائه خواهد شد.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ویژه سردار سلیمانی در ارومیه دیگر برنامه کاری وزیر کشور در سفر به استان آذربایجان غربی بود که این طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و در زمینی با مساحت ۱ هزار و ۴۰۵ مترمربع و در ۸ ماه به بهره برداری رسیده است.

در مرکز خدمات جامع سلامت ویژه سردار سلیمانی، فضاهایی، چون اتاق‌های مراقبتی زنان و مردان، داروخانه مامایی، تزریقات و پانسمان، کلاس‌های آموزشی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، اتاق واکسن و پایگاه اورژانس مستقر شده است.

 با حضور وزیر کشور و استاندار آذربایجان‌غربی سالن ورزشی  با چمن مصنوعی شهید سعید شبان در ارومیه  با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در زمینی با مساحت یک هزار مترمربع و در طول ۵ ماه به بهره برداری رسیده است و مساحت چمن مصنوعی این سالن ورزشی نیز حدود ۸۰۰ مترمربع می‌باشد.

با حضور وزیر کشور  شهرستان صاحب خانه مهارت شد، خانه مهارت شهید مهدی امینی با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال و در زمینی با مساحت ۳۷۲ مترمربع و در طول ۱۲ ماه به بهره برداری رسیده است.

در خانه مهارت شهید مهدی امینی، کارگاه‌های آموزشی فناوری اطلاعات، صنایع دستی و طراحی و دوخت برگزار خواهد شد.

نظر شما