شناسهٔ خبر: 66671730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آنچلوتی: این بهترین فصل دوران مربیگری‌ام است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد که بهترین فصل فوتبالی دوران مربیگری خود را با رئال تجربه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نمایش خیره کننده رئال مادرید در فصل جاری ادامه دارد.

باوجود آن که قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شده است اما این تیم هم‌چنان مقتدرانه حریفان خود را از پیش رو برمی‌دارد.

شاگردان آنچلوتی در هفته سی و ششم رقابت های لالیگا با ۵ گل آلاوس را در هم کوبیدند. 

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان جوان و بااستعداد بسیار خوبی داریم که می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند. به نظرم ما با این جوان‌ها آماده یک دوران جدید و باشکوه با رئال هستیم. بسیار خوشحالیم که در این بازی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی کامل به پیروزی رسیدیم.

آنچلوتی درباره بازگشت کورتوا گفت: کورتوا رفته رفته به شرایط بازی می‌رسد. وضعیت میلیتائو هم خوب است. در دو بازی باقیمانده لالیگا یک بازی لونین و یک بازی هم کورتوا به میدان خواهد رفت.

سرمربی رئال مادرید درباره آینده تونی کروس و مودریچ گفت: عجله‌ای در این زمینه نداریم. ما یک هدف بزرگ داریم و آن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. بعد از فینال در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

سرمربی رئال درباره این سوال که آیا توپ طلا به کروس می‌رسد؟ گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد اما شاید هم او به این جایزه برسد. کروس فینال لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های یورو را پیش رو دارد و اگر بتواند به قهرمانی در این دو رقابت برسد می‌تواند یکی از گزینه‌های جدی توپ طلا باشد.

آنچلوتی درباره این سوال که آیا بهترین فصل مربیگری خود را تجربه می‌کند؟ پاسخ داد: بله بدون شک این بهترین فصل دوران مربیگری من است. ما در لیگ بسیار خوب بودیم و با شایستگی قهرمان شدیم. بسیاری پیش‌بینی کردند که رئال در فصل جاری به مشکل می‌خورد اما اصلا این‌گونه نشد و اکنون با قهرمانی در لیگ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنیم.

این مربی ایتالیایی درباره نمایش بسیار خوب آردا گولر گفت: ما عاشق گولر هستیم. او یک استعداد بزرگ است و به نظر می‌رسد که توپ هم عاشق این بازیکن است. او زمانی گل می‌زند که مستحق آن نیست(باخنده). بسیار خوشحالیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم.

او درباره عملکرد خیره کننده رئال در خط دفاعی و ثبت یک رکورد جدید گفت: بله این نتیجه تلاش و کار گروهی ما در خط دفاعی است. در فصل جاری تنها یک بار شکست خورده‌ایم و بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته‌ایم و این نشان می دهد که برنامه‌های ما موفقیت‌آمیز بوده است.

آنچلوتی در پایان درباره مصدومیت کارواخال گفت: او کمی از ناحیه مچ پا درد داشت اما وضعیتش خوب است و فکر نمی‌کنم مشکلی جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما