شناسهٔ خبر: 66671630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مطرح کرد

بهره‌برداری از پروژه ۱۷ ساله با جسارت مدیریت ارشد شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان پروژه ۱۷ ساله‌ای است که با جسارت مدیریت ارشد شهر اصفهان به ثمر نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز_چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت_ در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان در قالب سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: این پروژه اتصال خیابان‌های بهستان و کاشانی است که از طریق پل صاحب روضات متصل شده است.

وی با بیان اینکه عرض و طول این پل ۳۰ در ۳۵ متر است، افزود: از جسارت مدیریت ارشد شهری اصفهان تشکر می‌کنم که پروژه‌ای که حدود ۱۷ سال در برنامه مدیریت شهری قرار داشت به منصه ظهور رساندند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه توانستیم با اجرای عملیات شبانه‌روزی بدون اینکه لحظه‌ای ترافیک را متوقف کنیم، پروژه تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان را به بهره‌برداری برسانیم، ادامه داد: این پروژه با حمایت شهرداری مناطق یک و ۹ شهرداری، همچنین حضور مؤثر و فنی اداره کل طراحی شهرداری اصفهان اجرا شد.

رحمتی با بیان اینکه برای اجرای پروژه لازم بود در ابتدا در دو فاز اول و دوم تعریض اتوبان شهید خرازی که یکی از گره‌های ترافیکی شهر اصفهان بود انجام شود، به جهت اجرای عملیات تعریض ناچار بودیم دیوارهای کناری اتوبان را از طریق سازه‌های نگهبان و شهرهای زیرسطحی پایدار کنیم، گفت: عملیات یک عملیات ساده تعریض نبود، بلکه از طریق شمع‌های زیرسطحی توانستیم ابتدا دیوارها را مهار و پس از آن عملیات اصلاح سیستم دفع آب‌های سطحی در این محدوده انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پس از عملیات تعریض، عملیاتی که آغاز شده و در حال اجرا است، احداث نیوجرسی‌های میانی است، تصریح کرد: لازم بود ابتدا عملیات تعریض و اضافه شدن یک مسیر عبور و مرور در دو لاین شرق و غرب انجام شود، افزود: فاز اول ۳۰۰ متر، فاز دوم ۱۵۰ متر، فاز سوم در محدوده پل ۷۵ متر در دو مسیر شرق و غرب انجام و شاهد اجرای فاز چهارم به طول ۲۴۰ متر خواهیم بود تا بعد از آن احداث نیوجرسی میانی در این محدوده نیز انجام شود.

نظر شما