شناسهٔ خبر: 66671186 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

تقویت و حمایت از شرکت مخابرات؛ کلید رشد ارتباطات در کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور کشور مدافع شرکت‌های تولیدکننده و دانش‌بنیان در کشور است، لذا تقویت و حمایت از این شرکت، کلید رشد ارتباطات در کشور است و ان‌شاءالله با عنایت خداوند متعال بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی، در مراسم امضای  قرارداد خرید تجهیزات شبکه از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با تأکید بر فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری در مورد تولید، افزایش آن و رونق و مشارکت مردمی گفت: هیئت مدیره مخابرات با حمایت از تولید داخلی، همواره تمامی برنامه‌ها و تحولات شرکت را معطوف به اجرای این فرامین کرده‌اند و در سطح ملی نیز اقتصاد کشور به تولید در جهت توسعه ارتباطات گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از تولید داخلی در شرکت مخابرات نهادینه شده است، گفت: با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، برای ارتقاء، نوسازی و بازسازی شبکه استان‌های خراسان رضوی و اصفهان سرمایه‌گذاری شده که ان‌شاءالله با عنایت خداوند متعال در آینده نزدیک شاهد پیاده‌سازی و ارتقاء شبکه انتقال در این دو استان خواهیم بود.

مهندس سلطانی با اشاره به هفته ارتباطات تصریح کرد: شرکت مخابرات با یاری شرکت‌های دانش‌بنیان، تحولات خوبی در بخش ثابت فراهم می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله مخابرات با حمایت بیشتر از شرکت‌های تولیدکننده، شاهد پروژه‌های بزرگتر باشد و توان مالی شرکت افزایش یابد تا نظام و کشور با ارتباطات پایدار به رشد اقتصادی خوبی دست پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما