شناسهٔ خبر: 66671088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز دومین دوره مسابقات ملی کارتون دانشگاه آزاد اسلامی

دومین دوره از مسابقه ملی کارتون دانشگاه آزاد اسلامی ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

آغاز دومین دوره مسابقات ملی کارتون دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل رسول حاجی زاده، دبیر دومین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین دوره از مسابقات ملی کارتون با موضوعات جهان غرب، دانشگاه و آزادی بیان غزه و حقوق بشر ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی باشگاه رشد استعدادهای هنری و ادبی جوان با همراهی واحد اردبیل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هر فرد می‌تواند ۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند، گفت: آثار ارسالی باید در ابعاد ۲۵*۳۵ و رزولوشن ۳۰۰ dpi و ۲۰۰۰ پیکسل بوده و حجم آثار نیز ۳ مگابایت باشد و البته محدودیتی در تکنیک اجرای آثار وجود ندارد.
دبیر دومین مسابقه ملی کارتون با اشاره به مهلت ارسال آثار به این دوره از مسابقات گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام از طریق لینکhttps://eas.ir/fa/from/29/کارتون-جشنوارهآثار خود تا ۲۰ خرداد ماه به دبیرخانه این دوره جشنواره ارسال کنند.
حاجی‌زاده افزود: استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که علاقمند به مشارکت در این جشنواره هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی bashgahe_roshd پیام‌رسان بله مراجعه کنند.

نظر شما